030 - 820 00 20
Menu

Werken bij van helder

Van helder is een groeiende organisatie centraal gelegen in het land. Om die reden zijn wij doorlopend op zoek naar schoolverlaters, ervaren medewerkers en adviseurs.

Veel accountants- en advieskantoren worstelen met vragen over hun toekomst. Hoe bied je nog toegevoegde waarde aan een hele diverse klantengroep? Hoe ga je meer adviseren en minder jaarstukken en aangiften maken? Overleven we op lange termijn wel? Wil je ook meer toekomstgericht bezig zijn? Solliciteer dan bij van helder te Nieuwegein en help mee om onze snelle groei voort te zetten!

Gevorderd assistent-accountant(s), 32-40 uur


Wat hebben we jou te bieden?
Als accountantskantoor richten wij ons voornamelijk op één segment: zorgverleners in de mondzorg. Denk aan tandartsen, mondhygiënisten, kaakchirurgen en orthodontisten. Is dat saai? Integendeel: door onze diepgaande branchekennis kunnen wij cliënten veel meer bieden dan de traditionele jaarrekening. Wij maken benchmarks, praten over financiële ontwikkelingen in de beroepsgroep, bieden een per kwartaal bijgewerkt dashboard en daarnaast maken wij zolang het nodig is ook nog de verplichte jaarrekening en belastingaangifte.

Wat ga je doen?
Je start als (gevorderd) assistent-accountant en je helpt bij het bedienen van onze cliënten bij alle voorkomende vragen. Je gaat dus onder andere het volgende doen:

  • Je maakt per kwartaal of per jaar financiële rapportages, waaronder een benchmark, bijgewerkt dashboard en eventueel een financiële planning;
  • Je controleert de door onze junior-assistent accountants online verwerkte administraties en maakt tussentijdse cijfers;
  • Je ondersteunt onze accountants en adviseurs bij alle voorkomende financiële en fiscale werkzaamheden, waaronder contacten met de belastingdienst, opstellen van verklaringen, prognoses, overeenkomsten tussen DGA en zijn BV etc.;
  • Je maakt jaarrekeningen en belastingaangiften;
  • Je draait jaarlijks voor of achter de schermen mee met ons Dental Management Game (zie www.dentalmanagementgame.nl) waaruit wij tientallen nieuwe klanten per jaar krijgen.

Als je wilt kun je binnen 2 tot 3 jaar doorgroeien naar een functie waarin je zelfstandig de contactpersoon van nieuwe klanten wordt. Maar blijf je liever wat meer achter de schermen werken, dan is dat ook mogelijk.

Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt een relevante, afgeronde opleiding.
  • Enige jaren werkervaring als assistent-accountant is vereist.
  • Je bent bereid een opleiding tot financieel planner te volgen.
  • Je hebt affiniteit met automatisering.

Interesse?
Ga jij deze uitdaging aan bij ons gedreven en informele bedrijf? stuur dan een e-mail met CV en motivatie naar Lindy Goes (lindy.goes@van-helder.nl). Voor vragen bel je naar 030-8200020 en kun je vragen naar Rudi Kok.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld

___________________________________________________________________________________

Secretarieel medewerker, 36 – 40 uur

van helder accountancy, belastingadvies en consultancy zoekt ter uitbreiding van het secretariaat een secretarieel medewerker voor de ondersteuning van het team bestaande uit cliëntmanagers en assistent accountants.

Wat ga je doen?
Wij zijn een vooruitstrevend en toekomstgericht accountantskantoor en richten ons volledig op cliënten in de zorg. Wij zoeken een secretarieel medewerker die het leuk vindt te werken met de modernste online applicaties en helpt om daar steeds weer een stapje verder mee te gaan.

Tot jouw takenpakket behoort o.a.:

  • Digitaal opmaken van jaarrekeningen, rapporten, belastingaangiften en overige (digitale) correspondentie;
  • Het bijhouden van online cliëntendossiers en het cliëntenportaal;
  • Telefoon en e-mailverkeer afhandelen;
  • Bezoekers ontvangen;
  • Kantoorvoorraad bijhouden;
  • Verdere veel voorkomende secretariële werkzaamheden;
  • Bijdragen aan een goede sfeer op kantoor.

Wat vragen wij van jou?

  • Minimaal 2 tot 3 jaar recente werkervaring als secretaresse binnen de accountancy of advocatuur;
  • Een opleiding op minimaal HAVO/MBO niveau;
  • Affiniteit met automatisering en online toepassingen;
  • Uitstekende beheersing van Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Representatief en klantgericht;
  • Het is noodzakelijk dat je minimaal 36 uur beschikbaar bent en woonachtig bent in de directe omgeving van Nieuwegein.

Wat hebben we jou te bieden?

  • Marktconform salaris;
  • 25 vakantiedagen;
  • Werken op een vooruitstrevend volledig digitaal werkend kantoor;
  • Een gemotiveerd en professioneel team van collega’s in een informele omgeving.

Van helder
Van helder is een accountants- en advieskantoor gericht op de medische professional. Tot onze klantenkring behoren vele huisartsen, tandartsen, medisch specialisten en maatschappen. Ons kantoor te Nieuwegein bestaat uit 19 medewerkers. Er heerst een informele en professionele  sfeer waar collega’s in een hecht teamverband werken. Het kantoor is goed te bereiken met zowel de auto als het openbaar vervoer.

Interesse?
Ga jij deze uitdaging bij ons aan? Stuur dan een e-mail met CV en motivatie naar info@van-helder.nl

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld

Staat er geen geschikte vacature voor je bij maar zie je jezelf wel bij ons werken, bijvoorbeeld als assistent-accountant of cliëntmanager? Stuur dan gerust een open sollicitatie t.a.v. Rudi Kok naar rudi.kok@van-helder.nl We bewaren jouw CV en zodra er een vacature vrijkomt die goed op jouw profiel aansluit, nemen wij contact met je op.