030 - 820 00 20
Menu

Werken bij van helder

Van helder is een onafhankelijk, toekomstgericht accountants- en advieskantoor dat zich uitsluitend richt op de medische professional en hun organisaties.
Ons doel: onze cliënten zoveel mogelijk ontzorgen en inzicht geven in hun financiële zaken. We bieden diepgaande kennis, servicegericht, transparant en op het hoogste kwaliteitsniveau.

Als snelgroeiende organisatie, centraal in het land gelegen, zijn wij doorlopend op zoek naar nieuwe collega’s.  Voor onze afdeling “Digitale Financiële Dataverwerking” zoeken wij een:

Administratief medewerker – 24 tot 40 uur per week

Wat ga je doen?
Als administratief medewerker help je bij het bijwerken van de online administraties van onze cliënten, waaronder:

  • de dagelijkse verwerking van alle door onze cliënten gescande documenten en automatisch ingelezen bankafschriften en je controleert of de administratie volledig is;
  • voor enkele van onze grotere cliënten zorgdragen voor onder andere de crediteuren-administratie, het klaarzetten van betalingen in een bankbestand en interne overboekingen;
  • de communicatie met de cliënt inzake het aanleveren van documenten en het verkrijgen van extra details wanneer er sprake is van mogelijke onduidelijkheid van de aangeleverde documenten.

Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor onze junior administratief medewerkers.

Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt een relevante, afgeronde opleiding op MBO+ niveau;
  • enkele jaren werkervaring met digitale financiële data;
  • affiniteit met automatisering;
  • kennis van Yuki, Twinfield en Basecone is een pré.
  • Beschikbaar voor 24 – 40 uur per week

Wat bieden wij jou?
Als accountantskantoor richten wij ons volledig op zorgverleners. Tot onze cliëntengroep behoren tandartsen, orthodontisten, huisartsen, medische specialisten en diverse medisch specialistische bedrijven (MSB).  Dat maakt dat van helder diepgaande branchekennis heeft en cliënten daardoor veel meer kan bieden dan enkel de traditionele jaarrekening. Wij maken benchmarks, praten over financiële ontwikkelingen in de beroepsgroep, bieden een per kwartaal bijgewerkt dashboard en daarnaast maken wij de verplichte jaarrekening en belastingaangiften. Deze jaarrekening maken wij bovendien gedurende het jaar in plaats van na afloop van het jaar, zodat onze cliënt door het jaar heen helder inzicht heeft in de financiële positie. Zo onderscheidt van helder zich van de andere accountantskantoren.

Met onze aanstaande verhuizing (april 2024) naar Creative Valley in Utrecht zijn we niet alleen in onze activiteiten toekomstgericht, maar ook wat betreft werkplek: fris, uitnodigend en passend bij onze huidige werkvorm.
Binnen van helder werken we volledig hybride.

Verder krijg je:

  • Bruto salaris van € 2.300 – € 3.500 per maand op fulltime basis (op basis van kennis en ervaring).
  • 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband.
  • Pensioenbijdrage en thuiswerkvergoeding.
  • Verzorgde lunch op kantoor.
  • Een gemotiveerd en professioneel team van collega’s in een informele omgeving.

Interesse?

Ga jij de uitdaging aan binnen ons gedreven en informele bedrijf? Stuur dan een e-mail met jouw CV en motivatie naar Cherry Mae Sabacajan – cherrymae.sabacajan@van-helder.nl. Met vragen kun je bellen met Jolanda van der Vloed op 030-8200020.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

___________________________________________________________________________________

Junior administratief medewerker  
Nieuwegein, 32-40 uur
 

Wat hebben we jou te bieden? 

Als accountantskantoor richten wij ons volledig op zorgverleners. Tot onze cliëntengroep behoren bijvoorbeeld vele tandartsen, orthodontisten, huisartsen en medische specialisten. Ook hebben wij diverse medische specialistische bedrijven (MSB) als cliënt.   

Is het werken voor één doelgroep saai? Integendeel: door onze diepgaande branchekennis kunnen wij cliënten veel meer bieden dan de traditionele jaarrekening. Wij maken benchmarks, praten over financiële ontwikkelingen in de beroepsgroep, bieden een per kwartaal bijgewerkt dashboard en daarnaast maken wij de verplichte jaarrekening en belastingaangiften.   

Wat ga je doen?
Je start als junior administratief medewerker en je helpt bij het bijwerken van de online administraties van onze cliënten. Je gaat dus onder andere het volgende doen: 

  • Je verwerkt dagelijks alle door onze cliënten gescande documenten en automatisch ingelezen bankafschriften en controleert of de administratie volledig is;
  • Je communiceert met cliënt inzake het aanleveren van documenten, verkrijgen van mogelijke onduidelijkheid van documenten etc.;
  • Je bent aanspreekpunt voor administratieve vragen van cliënten en collega’s. 

Wat vragen wij van jou? 

  • Je hebt een relevante, afgeronde opleiding op MBO + niveau;
  • Je hebt affiniteit met automatisering; 
  • Kennis van Yuki, Twinfield en Basecone is een pré.

Interesse
Ga jij deze uitdaging aan bij ons gedreven en informele bedrijf? Stuur dan een e-mail met CV en motivatie naar Cherry Mae Sabacajan  (cherrymae.sabacajan@van-helder.nl). Voor vragen, bel je naar 030-8200020 en vraag je naar Alex van Dijk. 

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

_______________________________________________________________________________

Assistent-accountant
Nieuwegein, 32-40 uur

Wat ga je doen?
Als assistent-accountant werk je samen met de cliëntmanager en zorg je hoofdzakelijk voor het samenstellen van jaarstukken en belastingaangiften van onze cliënten. Daarnaast zullen de hieronder genoemde werkzaamheden ook kunnen gaan voorkomen.

  • Je helpt nieuwe klanten met de opzet van hun administratie en benadert de klanten daarbij proactief.
  • Je bent aanspreekpunt voor bestaande klanten als het gaat om de administratie.
  • Als gebruiker help je klanten met het gebruik van de online software die wij aanbieden.
  • Aan het einde van het kwartaal maak je voor “jouw” cliënten de kwartaalcijfers en eventueel benchmark gereed.
  • Ook regel je allerhande fiscale zaken als voorlopige aanslagen, eventuele btw-aangiften en overige correspondentie.

Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt een relevante, afgeronde opleiding op HBO-niveau.
  • Je hebt minimaal 3-4 jaar werkervaring op een accountantskantoor en ervaring met het samenstellen van jaarstukken en aangiften.
  • Je bent representatief, servicegericht en beschikbaar voor 32 – 40 uur per week.
  • Je hebt affiniteit met automatisering.
  • Kennis van Twinfield, Basecone, Yuki of Infine is daarbij een pré.

Wat hebben we jou te bieden?

  • Marktconform salaris en goede secundaire voorwaarden;
  • 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband;
  • Werken op een vooruitstrevend volledig digitaal werkend kantoor;
  • Een gemotiveerd en professioneel team van collega’s in een informele omgeving;
  • Bij vast dienstverband mogelijkheid om ook vanuit huis te werken.

Interesse?
Ga jij deze uitdaging bij ons aan? Stuur dan een e-mail met CV en motivatie naar alex.vandijk@van-helder.nl

Neem voor meer informatie contact op met Alex van Dijk of Menno Rolloos via 030-8200020.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

___________________________________________________________________________________

Gevorderd assistent-accountant
Nieuwegein, 32-40 uur

 

Wat hebben we jou te bieden?

Als accountantskantoor richten wij ons volledig op zorgverleners. Tot onze cliëntengroep behoren bijvoorbeeld vele tandartsen, orthodontisten, huisartsen en medische specialisten. Ook hebben wij diverse medische specialistische bedrijven (MSB) als cliënt.

Is het werken voor één doelgroep saai? Integendeel: door onze diepgaande branchekennis kunnen wij cliënten veel meer bieden dan de traditionele jaarrekening. Wij maken benchmarks, praten over financiële ontwikkelingen in de beroepsgroep, bieden een per kwartaal bijgewerkt dashboard en daarnaast maken wij zolang het nodig is ook nog de verplichte jaarrekening en belastingaangifte.

Wat ga je doen?
Als gevorderd assistent-accountant ga je intensief samenwerken met een cliëntmanager en ga je helpen bij het bedienen van onze cliënten bij alle voorkomende vragen. Je gaat je dus onder andere het volgende doen:

  • Je ondersteunt onze accountants en adviseurs bij alle voorkomende financiële en fiscale werkzaamheden, waaronder contacten met de belastingdienst, opstellen van verklaringen, prognoses, overeenkomsten tussen DGA en zijn BV etc.;
  • Je controleert de door onze junior-assistent accountants online verwerkte administraties en maakt tussentijdse cijfers.
  • Je voert reviews uit op de door andere assistent accountants opgestelde jaarrekeningen en dossiers.
  • Je zorgt voor het samenstellen van de jaarrekening en het inrichten van het samensteldossier.
  • Je maakt per kwartaal of per jaar financiële rapportages, waaronder een benchmark, bijgewerkt dashboard en eventueel een financiële planning.

Als je wilt kun je binnen 2 tot 3 jaar doorgroeien naar een functie waarin je zelfstandig de contactpersoon van nieuwe klanten wordt. Maar blijf je liever wat meer achter de schermen werken, dan is dat ook mogelijk.

Wat vragen wij van jou?

  • Je hebt een relevante, afgeronde accountants opleiding;
  • Enige jaren werkervaring als assistent-accountant is vereist;
  • Je hebt affiniteit met vaktechnische accountancy vraagstukken;
  • Ervaring met de zakelijke dienstverlening aan zorgverleners is een pré;
  • Je hebt affiniteit met automatisering;
  • Je bent bereid verder te studeren om snelle doorgroei in ons kantoor mogelijk te maken.

Ga jij deze uitdaging aan bij ons gedreven en informele bedrijf? Stuur dan een e-mail met CV en motivatie naar Alex van Dijk (alex.vandijk@van-helder.nl). Voor vragen bel je naar 030-8200020 en vraag je naar Alex van Dijk.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.